Darmowa dostawa przez tydzień! Zrób zakupy już dziś!

1. Kiedy zostanie dostarczone moje zamówienie?

Wysyłka zamówienia trwa od 1 do 5 dni roboczych. Do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć 1-2 dni na doręczenie w zależności od formy wysyłki.

2. Jak mogę dokonać zwrotu produktów zakupionych w sklepie online?

Zwrotu towaru należy dokonać poprzez odsyłkę towaru na nasz Magazyn w Gdyni na adres: Magazyn Esotiq & Henderson ul. Hutnicza 5 81-061 Gdynia Z dopiskiem zwrot Henderson Zwrotu można dokonać w terminie 30 dni od daty odebrania zamówienia.

3. W jakiej formie otrzymam zwrot należności za zwrócony produkt?

Zwrot należności za zwrócony towar następuję taką samą formą jak dokonano płatności w trakcie złożenia zamówienia. Jeżeli płatność była za pobraniem zwrot zostanie wykonany przelewem na wskazany numer konta. Zwrot środków nastąpi w terminie 14 dni od daty rejestracji zwrotu.

4. Jak mogę zareklamować produkt zakupiony w sklepie online?

W celu złożenia reklamacji, prosimy o przesłanie zdjęcia reklamowanego produktu z widoczną wadą oraz opisem bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta: bok@henderson.pl Reklamacja zostanie rozpatrzona na podstawie zdjęć.

5. W jaki sposób dokonać wymiany?

Niestety nie prowadzimy wymian a jedynie zwrot towaru.

6. Czy mogę zmodyfikować lub anulować moje zamówienie?

Po dokonaniu płatności nie ma możliwości modyfikacji zamówienia. Jednak do chwili jego wysłania można je anulować. W tym celu prosimy o kontakt: bok@henderson.pl

7. Czy mogę zmienić metodę płatności po złożeniu zamówienia?

Tak, można dokonać zmiany formy płatności. W tym celu prosimy o kontakt email: bok@henderson.pl

8. Otrzymałem produkt niezgodny ze złożonym przeze mnie zamówieniem. Co w tym przypadku?

W przypadku otrzymania niewłaściwego towaru prosimy o kontakt email: bok@henderson.pl

9. Co należy zrobić w sytuacji, gdy otrzymana przesyłka jest uszkodzona (np. rozerwany karton)?

W tym wypadku prosimy o spisanie u przewoźnika protokołu w celu ustalenia szkody oraz okoliczności jej powstania. Następnie prosimy o przesłanie mailowo skanu tego protokołu na adres: bok@henderson.pl

10. Jaki jest czas na dokonanie płatności za założone zamówienie?

Czas na dokonanie płatności to 3 dni kalendarzowych licząc od złożenia zamówienia. Po upłynięciu terminu płatności zamówienie zostaje automatycznie anulowane.

11. Nie otrzymałem kodu rabatowego z newslettera. Co w tym przypadku?

Kod rabatowy przyznany za zapisanie się do newslettera przechodzi na skrzynkę osobną wiadomością po potwierdzeniu swojego adresu email. Prosimy o dokładne sprawdzenie skrzynki reklam/SPAM jeżeli również tam nie został odnotowany e-mail z kodem rabatowym, prosimy o kontakt: bok@henderson.pl

12. Jak mogę wykorzystać kod rabatowy?

Kod rabatowy należy wpisać w specjalnie wyznaczonym do tego polu, które znajduje się w „koszyku” pod listą produktów.

13. Mój kod rabatowy nie obniża ceny w koszyku, co mogę zrobić?

Zweryfikuj czy spełniłeś wszystkie warunki promocji, jeżeli tak prosimy o kontakt email: bok@henderson.pl

14. Czy mogę zwrócić zamówienie w salonie stacjonarnym Esotiq?

Niestety nie. Zwrotu można dokonać wyłącznie poprzez odsyłkę towaru na nasz magazyn.

15. Kto ponosi koszty zwrotu?

Koszty zwrotu towaru – pokrywa Kupujący.

16. Nie otrzymałem zamówienia mimo statusu „doręczone”?

Upewnij się, że zamówienia nie odebrał również nikt z domowników. Jeżeli nie, prosimy o kontakt email: bok@henderson.pl

17. Czy mogę śledzić swoją przesyłkę?

Ta opcja umożliwia sprawdzenie, na jakim etapie dostawy jest Twoje zamówienie. Informacje o przesyłce na stronie kuriera można sprawdzić dopiero po wysłaniu paczki z naszego magazynu. Numer przesyłki otrzymasz w automatycznie wygenerowanej wiadomości email.

18. Jak mogę zrezygnować z otrzymywania newsletter/SMS?

W przypadku chęci rezygnacji z otrzymywania wiadomości promocyjnych SMS prosimy o informację email na adres: bok@henderson.pl Aby zrezygnować z otrzymywania wiadomości email, należy na dole otrzymanego newslettera kliknąć odnośnik do wypisania.

19. Czy produkty dodane do koszyka są dla mnie zarezerwowane?

Niestety nie, produkty w koszyku nie są zarezerwowane. Dopiero po złożeniu zamówienia produkty zostają zarezerwowane. 20. Jak mogę skontaktować się z Obsługą Klienta? Z Obsługą Klienta możesz skontaktować się na dwa sposoby: telefonicznie 799 352 880 lub wysyłając email pod adres: bok@henderson.pl